A HATÉKONY SZÁLLÍTMÁNYOZÁS ELŐNYEI

2023-07-05
A megállapodás szerint időben történő hatékonyan elvégzett szállítás, szállítmányozás eredménye az elégedett ügyfél.Kövesse ezeket a tanácsokat annak érdekében, hogy flottaszolgáltatása zavartalan maradjon ügyfelei számára.

A késedelmes szállítás a rossz állapotban érkező áruk következménye az elégedetlen ügyfél. Az ügyfelek elégedettségét garantáló szolgáltatási szint biztosítása elengedhetetlen ahhoz, hogy továbbra is együttműködjenek az Ön vállalkozásával.

Az áruk időben, a kívánt állapotban történő kiszállítása és a teherautók menetrend szerinti érkezésének biztosítása számos külső akadály leküzdését jelenti a zavartalan flotta létrehozása érdekében. Amikor Ön egy ilyen felelős pozícióban van, létfontosságú, hogy mindent megtegyen annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabb, legidőszerűbb és megbízhatóbb működéssel megfeleljen ügyfelei elvárásainak.

A gördülékeny kiszolgálás fontossága

Egy teljesen működőképes flottának rendszeres, folyamatos szolgáltatást kell nyújtania, hogy az ügyfelek, a járművezetők és az érdekelt felek elégedettek legyenek. Flottáját azonban számos belső és külső tényező megzavarhatja, például:

  • Sofőr hibák, tévedések
  • Kommunikációs hiba az iroda és a sofőrök között
  • Gépjármű meghibásodások
  • Gépjármű feltörések
  • Jármű meghibásodása miatti leállás
  • A jármű elérhetetlensége
  • A sofőr elérhetetlensége (hiány, betegség)
  • Nagy forgalom
  • Vámolási kötelezettségek
  • Megfelelőségi problémák
  • Kedvezőtlen időjárás

Ezek a tényezők nem csak flottamenedzserek életét nehezítik meg, hanem jelentős hatással lehetnek az ügyfelek elégedettségére. Minden vállalkozásnak az ügyfelei jelentik a hajtóerőt a vállalat szolgáltatásainak javítására, de a késedelmes vagy sérült szállítások rossz fényt vetnek a vállalatra, így szélsőséges esetben akár ügyfélvesztés is lehet az eredmény.

Ugyanakkor az elégedett ügyfél, aki az elvárt szolgáltatást kapja, minden valószínűség szerint továbbra is az Ön ügyfele marad, esetleg növeli a rendeléseit, és ajánlja Önt más potenciális ügyfeleknek. Az elégedettségükre való összpontosítás a flottakezelés központi tétele kell, hogy legyen. Tegyen meg mindent a belső tényezők kiküszöbölése érdekében, és tegyen megelőző intézkedéseket a külső tényezők hatásának csökkentése érdekében, hogy a flotta a lehető leghatékonyabban, zavartalanul működjön, amivel az ügyfelek természetesen elégedettek lehetnek.

Legjobb tippek a zavartalan flottához

Ha a folyamatos szolgáltatás biztosításáról van szó – a felkészülés, a képzés, a szoftverek és a modern technológia alkalmazása egyaránt segítheti a teljesítést.

Csökkentse a jármű állásidejét

Az egyik legnagyobb probléma, amely negatívan befolyásolhatja a szolgáltatás minőségét, a járművek nem tervezett állásideje. Az Ön járművei kulcsfontosságú láncszemei az ellátási láncoknak, biztosítva, hogy a szállítások időben és a várt időpontban történjenek. Egy teherautó kiesése költséges lehet – átlagosan napi 900 euró.

Flottamenedzserként számos dolgot tehet a flottája üzemidejének növelése és az ügyfelek elégedettségének megőrzése érdekében:

Végezzen rendszeres járműkarbantartást. Ütemezzen be időszakonként jármű ellenőrzéseket, szerviz időpontokat, hogy biztosítsa teherautói optimális állapotát és megelőzze az előre nem látható meghibásodásokat.

Telepítsen fejlett vezetőtámogató rendszereket. Használja az ADAS-t (Advanced Driver Assistance Systems) a flottája és a járművezetők védelmére, mint például azOnGuardMAX™. Ez szükség esetén vészfékezést biztosít, segítve a vezetőket, hogy csökkentsék az ütközéseket, így a váratlan járműleállások esélyét.

Monitor flottakezelő szoftverrel. Intelligens megoldásokkal – mint például a TX-DIAGNOSTIX – fogadhat adatokat flottájából, amely figyeli teherautóit, jelzi a hibákat és megoldásokat javasol. Előzetesen intézkedhet a problémák korábban történő megoldása érdekében, mielőtt azok eszkalálódnának, és a járműnek nem kell hosszabb ideig kiállnia a forgalomból.

Növelje a biztonságot

Fontos, hogy megvédje rakományát, mivel az ellopott vagy sérült tárgyak befolyásolhatják az eredményt, késleltethetik a jövőbeli szállításokat és negatívan befolyásolhatják az ügyfélkapcsolatokat. A kutatások kimutatták, hogy flottánként átlagosan évi 235 000 eurós veszteség a rakománybűnözés miatt, ami jól mutatja, hogy ez milyen pénzügyi fenyegetést jelent a flották számára.

Fontolja meg mind a mechanikus, mind az elektronikus biztonsági megoldásokat, mint például az OptiLock™, amelyek segítenek megvédeni a rakományt a bűnözőktől. A manuálisan rögzíthető és távvezérelhető zárak utólagos felszerelésével hatékonyabban előzhető meg a betörés. A vezetőkből álló csapat képzése a bevált gyakorlatok követésére, például a jármű ellenőrzésen való átesése, amikor szünetet tartanak vagy elhagyják a járművet, szintén biztosíthatja a teherautók és a pótkocsikban lévő rakomány biztonságos rögzítését.

Az is létfontosságú, hogy a kommunikációs csatornákat nyitva tartsák az ügyfelekkel, ha rendkívüli esemény pl. lopás történik. Azonnal tájékoztassa őket, hogy átláthatóak legyenek, adjanak információt a késedelemről, hogy megpróbálják fenntartani ezt a rendkívül fontos bizalmat.

Megosztás a Facebook-on
Megosztás a Twitter-en
Megosztás a Linkedin-en
Küldés mail-ben
2023-07-05
EGY SIKERES ÉRTÉKESÍTÉSI VERSENY EREDMÉNYEI
EGY SIKERES ÉRTÉKESÍTÉSI VERSENY EREDMÉNYEI
News
u1484.png
2020-09-10
F1: Hamilton behúzta hetedik világbajnoki címét!
F1: Hamilton behúzta hetedik világbajnoki címét!
Truck
u96.png
2020-09-15
A bajnokot illető 1-es rajtszámot választotta
A bajnokot illető 1-es rajtszámot választotta
MOTOR ÉS TUNING
u1483.png
2020-09-10
Garázsdoki, Páciens: BMW i3 (I01)
Garázsdoki, Páciens: BMW i3 (I01)
Oil
2023-07-05
A HATÉKONY SZÁLLÍTMÁNYOZÁS ELŐNYEI
A HATÉKONY SZÁLLÍTMÁNYOZÁS ELŐNYEI
News
u1817.png
2020-09-25
A felelősség mindannyiunké!
A felelősség mindannyiunké!
© Inter Cars. Minden jog fenntartva